Dolar 46,3177
Euro 53,8421
Altın 6.441,84
BİST 14.421,88
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 31 °C
Az Bulutlu

GENÇLER İSTEDİ, BAŞKAN IŞIK YAPTI

03.01.2023
A+
A-

Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ilçeye kazandırdığı ‘Spor kenti Gürsu’ sıfatını, her gün ürettiği proje ve okullarla kurduğu iletişimle daha da sağlamlaştırıyor. İlçedeki birçok okula spor malzemesi desteği ulaştıran Başkan Işık, bu kez de kendilerinden spor topu isteyen gençleri kırmayıp, bizzat okullarına kadar ulaştırdı.

HABER OSMAN ÇETİN
Başkan Işık’tan Başarılı Sporcuların Okullarına Spor Malzemesi
GENÇLER İSTEDİ, BAŞKAN IŞIK YAPTIGürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, ilçeye kazandırdığı ‘Spor kenti Gürsu’ sıfatını, her gün ürettiği proje ve okullarla kurduğu iletişimle daha da sağlamlaştırıyor. İlçedeki birçok okula spor malzemesi desteği ulaştıran Başkan Işık, bu kez de kendilerinden spor topu isteyen gençleri kırmayıp, bizzat okullarına kadar ulaştırdı.

Başkan Işık’tan Başarılı Sporcuların Okullarına Spor Malzemesi

Spor kenti Gürsu vizyonunu yaptığı proje ve hamlelerle hayata geçiren Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, bu kez de gençlerin unutamayacakları bir anıya imzasını attı.  Kendisini makamında ziyaret eden Gürsu Lokman Hekim Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin atletizmde elde ettikleri başarılara kayıtsız kalmayan Başkan Işık, sporcuların okullarındaki eksik spor topu ihtiyacı için de harekete geçti.  Basketbol, futbol ve voleybol toplarını kısa sürede tedarik eden Başkan Işık, malzemeleri bizzat götürerek gençleri mutlu etti.

Sporcularla futbol ve voleybol oynayan Başkan Işık, “Sporcularımızın elde ettikleri bu başarılar bizleri gururlandırmakta. Belediye olarak ilçemizde spor yapma olanaklarını arttırmaya yönelik önemli çalışmalar yaptık. Profesyonel sporcularımıza destek olmanın yanında, ilçemize kazandırdığımız spor tesisleriyle, çocuklarımızın, gençlerimizin başta olmak üzere tüm ilçe halkımızın spor yapma olanaklarını arttırdık. Gençlerimiz ve hemşehrilerimiz ilçemize kazandırdığımız spor tesislerimizde, tüm branşlarda spor yapma imanı bulmakta. Gençlerimizin elde ettikleri bu başarılar, spor kenti Gürsu’yu oluşturma yolunda, ilçemize yaptığımız yatırımların ödülü olarak bizlere daha da güçlü çalışma motivasyonu sağlamakta. Tüm sporcularımızın başarılarının devamını diliyorum” dedi.

BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.