Dolar 46,4745
Euro 52,9439
Altın 6.125,59
BİST 14.539,61
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa 29 °C
Parçalı Bulutlu

Demirtaş Tütün Depolarının İhale Sürecinde Yerel Yönetimlerin Sorumluluğu Var mı?

31.01.2023
A+
A-

Kent için dertlenen vicdanlı meclis üyesinden çarpıcı uyarı! Geçmiş dönem Osmangazi Belediye Meclis Üyesi Cemil Aydın; “Eski Gemlik Yolu üzerindeki 81.350 metrekare Tütün Depoları ihalesinde, 24 Ocak 2013 tarihinde kapalı zarf usulüyle teklifler alındı. 6 firma teklif verdi. 2 firma Bursa’dan katılmıştı. Daha sonra ihale iptal oldu. Tekrar ihale süreci başladı ve nihayetinde sonuç alınamadı. İlerleyen süreçte arazi TOKİ’ye geçti. İmar uygulama planları Ankara’dan yapılan arazi geçtiğimiz günlerde tekrar gündeme geldi. Burada önemli bir hususta şudur; geçtiğimiz yıllarda Özelleştirme Dairesi ile yaptığım görüşmede kamu kurumları ve yerel yönetimler ihaleye katılamazlar maddesinin akıbetini sorduğumuzda cevaben dediler ki; ” eğer özelleştirme sürecinin başlangıcında ilgili belediyeler burada plan değişikliğine gidip araziyi kamu yararına veya yeşil alan kapsamına alsalardı bu ihale zaten olmazdı”. Anlaşılan o ki süreç yerel yönetimler tarafından geçmişten bugüne iyi yönetilmemişti. Şimdi sormak gerekirse; Arazinin son durumu nedir ve de yerel yönetim erkleri arazinin satışı ve uygulama planlarının neresindedir?” dedi.

BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.